Back in business

hello
blev inte så stor bloggpaus som jag trodde, hehe
nae men nu är det såhär! att min kompis emma tjatar på mig hela tiden att jag ska blogga + jag har tagit massor av bilder m.m så känner att jag kan väll lika gärna börja igen lite smått !
Iaf Igår kom Emma till mig vid lunch ungefär vi chilla lite sen stack vi ut oh fota bilder kommer sen !
lite senare stack vi ner oh köpte goooodis i konsum !
Efter maten gick vi ner till sjön oh fota med Doris, bilder kommer där oxå !
Vi va uppe till tre ungefär oh snacka med Erik på skype hahaha hade det allmänt kul oh garva som idioter !
idag gick vi upp vid tolv, vi har bara degat i sängen heeela dan, Emma åkte hem vid fem typ, men vi ska ses någon mer gång i veckan sen ses vi på söndag oxå då vi ska tagga vedis som är på måndaaag ! Woho!
Juste mina föräldrar som är bäst köpte ett 70-300mm objektiv till mig ! blev grymt glad då jag verkligen behövde det till ridlägret ! tack världens bästa mami & papi ♥
Nu ska jag fixa lite ohsen kommer det liten bildbomb från det vi fota då !
ciao!
 
smakprov dock rätt usel bild om jag får säga det själv haha !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim