Bror 25 år

Hello
Dåligt bloggande - inte orkat.
men nu är jag tillbaka i 2 dagar sen sticker jag på ridläger i 10 dagar ! så då blir det inget bloggande !
men iaf idag ska jag fira min bror som har fyllt 25, så min släkt kommer hit vid två så ska vi äta lite oh ha det trevligt !
Igår gjorde jag inget intressant, packa oh handla med mami typ!
Imorgon kommer Emma till mig grymt taggad faktiskt!!! undra varför?
OOH så saknar jag min älskade Amanda Segervall så himla mycket oxå! det är helt sjukt vi har varit ifrån varandra i mer än 4 veckor INTE OKEJ! och det kommer bli fler veckor.. men vi ses i augusti gumman!
Men nu ska jag chilla lite,  hörs maybe sen !
 
Emmas söta hund Asta får bjuda på dagens bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim