Dagen

Hejsan!
Idag vakna jag vid tolv, älskaaaa sommarlov !
haha iaf åt lite frukost sen direkt ut oh sola, han inte sola sålänge förens molnen va där oh störde.. 
Gick in oh chilla lite sen blev det sol igen? 
Nu sitter jag i sängen oh bara tare lungt, väntar på att mamma ska bli klar sen åker hon och jag till hööks och köper lite nya saker till moi !
visaar er när jag kommer hem hihi..
om en vecka EXAKT är jag på vediiis! kan det bli bättre? asså så fucking taggad !!  helt sjuk!!
Kommer bli dom bästa 10 dagarna i mitt liv ♥
Men nu ska jag fixa mig lite,
ciiaao!
 
vad skulle ni tycka om jag hade "dagens outfit" varje dag?
 
nya objektivet !

Kommentarer
Postat av: mylestander

Ja sofie, visa dagens outfit! :D ♥

2012-07-09 @ 14:58:41
URL: http://mylestander.blogg.se/
Postat av: ❤

Jaaa gör det !

2012-07-10 @ 10:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim