Payphone.

Hellu
Blev inget bloggande igår pga att jag inte orkade.
men iaf. idag ska jag in till stan vid ett oh träffa THEA! saknar min brud grymt mycke! får se vad vi hittar på blir nog en massor flum iaf!
Imorgon åker min familj till Göteborg och kollar på Bruce Springsteen själv stannar man hemma, orkar inte hänga med.. haha kalla mig dum i huvet !
så Emma kommer hit så ska vi ha det mysigt!
På måndag kommer Amanda hem.. då äntligen kan jag få träffa henne, vi har inte träffats på hela fucking sommaren.. nästa helg ska vi på "husvagnssemester" oxå! haha! tagga !!!
Men ska fixa mig lite nu och lyssna på massor av grym musik! 
XOXO ♥
 
lite härliga bilder från maskeradhoppningen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim