5-6 Juni

Hallå däär!
Blogga inte igår pga av att jag inte han och kunde !
men ska berätta kort nu vad jag gjort !
Igår vare skola rätt chill bara två lektioner, efter skolan åkte vi som vanligt ner till stallet oh red, fick Merlot ! YES, vi red på stora ute banan oh hade dressyr, roligaste dressyr passet jag haft tror jag, men oxå det jobbigaste!
sen fick jag skjuts hem, packa lite oh fixa mig sen vidare till ljunga där jag va med mina bästa tjejer !
Vi flumma som fan ooh älskar er tjejer !
Vi somna typ vid tre, vakna vid halv tolv, käka frukost sen stack amanda och jag till stallet oh löshoppa ragge lite
Sen va hennes föräldrar inte hemma oh hon had ingen hemnyckel.. men vi gick hem ändå, oh det va en bit !
när vi kom hem till Amanda "lekte" vi lite med vattenslangen sen sola vi lite!
Vid fem åkte jag hem duscha,käka oh nu sitter jag här ! wohoo! så där har ni vad som har hänt mig på två dagar !
JUST FAN IGÅR... VA DET 2 FUCKING ÅR SEDAN GREEN DAY VAR PÅ ULLEVI, GÖTEBORG ! DEN KVÄLLEN GLÖMMER JAG ALDRIG!
5/6 - 2010♥
nu ska jag fixa lite bilder så see ya!
öppna paket på gatan, inte ett dugg konstigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim