Chasing chost

Hallo!
Blogga inget mer igår, orka inte möhöö!
aemen vi gjorde inte så mycke, typ va ute lite oh flumma oh spela ! Älskar dig Amanda ♥
Jag vakna vid tio, vi åt frukost ohså sen vid tolv kanske? åkte vi hem, men amanda ska komma till mig ikväll så då får jag träffa henne igen!
Idag vet jag inte vad jag ska göra? vill inte chilla känns så tråkigt .. haha får se vad jag hittar på?
imrgon ska iaf amanda oh jag fota på Åby när carro har 2 timmars hopplektion så det blir niice!
men ska städa rummet lite nu! kläder överallt..
XOXO

Kommentarer
Postat av: you know who :D

JAAAAAAA!!!! Du ska fota mig o Nirven, hoppas det blir hon, JA JA JAAAA!!! HOPP HOPP HOPP HOOOOOPP!!!

2012-06-09 @ 18:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim