Dåligt bloggande..

hallå!
dåligt bloggande men har inte kunnat,orkat oh velat !
Iaf i lördags va jag med tjejerna, vi hade lite lekar haha kaj oh jag kom sist bra som vi är.. sen bara va vi lite oh flumma! älskar er !! ♥¨
Igår vakna vi vid halv tolv, åt frukost ohså, sen vid halv två typ sprang amanda oh jag till stallet för vi trodde Ragge hade fått kolik !! men som tur hade han inte det, så vi red oh hade det mysigt med Elin,mysan oh kajsa!
Stanna kvar hos amanda till idag, kom hem för kanske 20 minuter sen ska packa det sista sen vid halv fyra åker vi till skavsta sen vidare till ITALIANO!
tar med mig datan så bloggar där nere haha!
men ska fortsätta packa stressad som fan! XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim