Dåligt väder..

Hej!!
Idag är det lördag, känns skönt och första dagen på sommarlovet eller igentligen är det ju på måndag men aja!
Idag ska jag va med bästa tjejerna ! Vid ett elr nått HOPPAS jag åker mamma,jag oh syrran till ingelsta oh handlar lite sen vidare till amanda där dom lämnar mig :) sover i ljunga ed tjejerna, imorgon packa oh måndag ITALIEN!
har inte bestämt om jag ska ta med datan än.. tror det så jag kan blogga där det finns wifi !
HAHA duscha förut! första gången med kort hår FYFAN vad skönt det va asså inga tovor elr nått ! gick fort oh allt !
LOVE SHORT HAIR !♥
men ska fixa mig lite nu, hörs senare kanske, byye ! ♥
Bilder tagna av www.jagsomkallasemma.devote.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim