Friday!

Hej!
Idag är det FREDAG! sista fredagen i skolan då det va arbete.. om exakt en vecka blire SOMMARLOV! kan fan inte fatta det!?
Dagen va helt okej, slappa lektioner, fick veta vad jag fick för betyg i svenska fick E, känns skönt att va godkänd kommer vara det i alla ämnen förutom spanska eftersom jag ska sluta där, men skulle vilja ha högre än E i vissa ämnen!
iaf, när jag kom hem åt jag lite vattenmelon, men det mättade inte så mycket kände jag nu.. så ska äta lite till haha!
fota lite .. Egopiiics men ska snart ut oh fota fåglar!
Senare ska vi åka till Amanda oh va där ! saknar den där bruden redan fast vi träffades i förrgår !
I helgen ska jag va med henne oh fota, så kommer nog lite bilder ♥
Men ska fixa lite nu
bloggar kanske hos Amanda puss ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim