Hoppning

Hello
Idag har det varit en sjuukt nice dag!
Börja med att mamma och jag åkte till sjukhuset oh snacka med min läkare, va bara posetivt där! kändes bra!
Sen vidare till gransjönäs där jag mötte alla tjejerna oh resten av åttorna, så va vi där till halv ett, typ hade tipspromenad oh BADA! wohoo!! fyfan vad kallt det va i början sen va det fan skönt! Fillans fail HAHA
Gick hem genom skogen va ssåhäääär nära på att gå vilse.. men klara mig!
När jag kom hem fixa jag mig lite sen vidare till stallet.. Vi hoppa idag ! fyfan inte hoppat på år oh dagar känns det som! IAf jag fick Saphire ! kan bara säga ett ord om henne.. UNDERBAR! haha lite klumpig kanske oh stor men vilka språng hon tog ! ooh måste hoppa henne mer i höst !
Duscha iaf förut oh nu ska jag chilla lite.. be mamma beställa tid för klippnig! måste va fin i håret till skolavslutningen!
men aao vi hörs senare ! byye!
saphire i söndags på carros lektion !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim