Italien = dåligt internet..

Hejsan mina underbara läsare !
Nu är det såhär va.. att jag är i italien ! och där har dom inget internet typ!? men nu är vi på ett hotell som har fri wifi så ska blogga massor nu!!!! Eller typ iaf
HAHA vi har varit i våran "villa" i en vecka nu och där fanns det inget internet så har inte kunnat göra något åt saken men rätt skönt att vara utan allt skit oxå ibland.. men lite jobbigt!
huset va grymt stort, 3 våningar 3 balkonger (stora) och pool ! har filmat hela rubbet så ni kommer få se det någon dag nästa vecka då jag kommit hem!
fotat gaaanska mycke.. inte orkat gått runt med en stor sysemkamera på stranden liksom?
men lite bilder kommer ni få iaf!
Nu ska vi va här i 3 dagar sen på tisdag kväll åker vi hem till saknade sverige igen!
Då kommer jag bara va hemma i 2 veckor sen drar jag ner till småland oh är där i 10 dagar på RiDLÄGER med min älskling Emma ♥
men nu ska jag kolla runt lite och checka vad jag missat.. grymt jobbigt asså..
XOXO mina älsklingar!
 
2 små bilder från italien ! kommer mer sen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim