Nomy ♥

hej, håller på oh spy om ni vill veta!
Nae men ätit så fruktansvärt mycke godis idag.. klassen kolla på film idag hehe! sen efter det fick vi massa glass oh skit av fröknarna!? åt bara ett kex oh två små meloner där..
när vi slutat GICK jag hem.. nära på att svimma haha nae men va så jävla varm oh mätt !
Kom typ precis hem.. precis fixat några låtar på spotify ♥ Nomy ofc !
han ju precis släppt sitt nya album !!!!
GRYMMA LÅTAR!
idag ska jag bara chilla, sola lite kanske.. duscha,raka benen, smörja in dom med hudkräm oh allt sånt för på fredag slutar vi skolan oh då måste man va lite fresh !
OH imorgon ska jag klippa mig.. ska klippa KORT!! längtar !!
men ska lyssna lite på grym musik nu see yaa!
Verity, Denial and Remorse

så kommer jag klippa mig.. kanske lite längre mitt på huveeet, eller bara "rakat" på ena sidan sen lite längre på andra ! får se vad som passar bäst!

Kommentarer
Postat av: Amanda <3

Du ska ha långt, men skulle va as coolt att raka ena sidan asså inte hela men nästan som side cut !:D <3333

2012-06-13 @ 16:26:37
URL: http://amandaaasegervall.blogg.se/
Postat av: mylestander

Jag tkr det kommer bli askul o se hur resultatet blir! :D ♥

2012-06-13 @ 20:37:46
URL: http://mylestander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim