Segt

Hejsan
Idag vare asnice i skolan, hade typ inga riktiga lektioner, eller joo dethade vi men vi gjorde inget på dom! först städa vi på engelskan, på So:n kolla vi på en film, fick sluta 20 min tidigare ! sen vare matte spela spel hela lektionen, sluta tjugo minuter tidigare där oxå! sen vare kemi där fick vi klura ut en uppgift sen sluta typ en halvtimme tidigare haha! så dagen har varit bra hittills!
När jag kom hem, gjorde jag inte så mycke.. har inte ätit nått oh är svinhungrig.. kanske ska göra det?
Ska iaf kolla på film snart.. är jättetrött oxå!
Imorgon ska jag till sjukhuset.. va några hundra år sen jag va där ! haha.. förut va det min andra hem!
Men ska iaf snacka med min läkare ohså, sen efter det upp till gransjönäs oh va med alla åttor oh bara va tror jag det vaa? bada skulla jag göra oxå.. känner mig inte så taggad för det nu! haha! slutar ett då ska man ner till stallet oh riida ! vi ska hoppa, hoppas jag får Merlot hehe..
På Fredag är det fucking avsluting ! ooh taggad till tusen, oh på måndag om exakt en vecka alltså åker jag till ITALIEN! yeeah känns inte helt fel.. ! ska försöka blogga där nere om det finns wifi på hotellen där vi stannar.. för sen kommer det nog inte finnas i villan där vi ska bo!
ojoj vad mycka jag har skrivit nu.. men aa hoppas ni orkat läsa ni som gjort det!
bloggar mer sen då kommer det eventuellt en bildbomb eller två från gårdagen då jag fota nere på åby!
Ciiaaoo
3 härliga bilder från när vi va i italien förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim