SOMMARLOV

HEJ, vet ni vad.. DET ÄR SOMMARLOV!!
A M A Z I N G
fick helt okej betyg oxå så kan ju inte sluta bättre eller okej oh okej, men tillräckligt bra för mig ! blev godkänd i alla ämnen !
haha fick jätte mycke härliga kommentarer om mitt hår oxå, känns ju bra att det blev snyggt ♥
Nu ska jag ta det lungt i några timmar.. sen vid tre kanske så ska vi fira min kusin oskar som tar studenten !
Kameran hänger med så blir nog en liten bildbomb imorgon..
imorgon ska jag va med bästaste tjejerna, vi ska tälta.. oh det ska typ regna.. JIPPI!
haha nae men det kommer bli bäst ändå!
på söndag blire massa packning oh på måndag kväll åker vi till ITALIEN i 16 daar ♥ härligt !
men ska vila lite nu tror jag är jätte trött..
XOXO ♥
liten sommrig bild på amanda och ragge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim