TAGGAD!

hellu!
Sitter i mitt rum, lyssnar på väldig hög musik oh taggar för att klockan ska bli fyra.. ska klippa mig då! och allt (typ) mitt hår ryker då! ooh kommer sakna det men kommer nog bli sjukt nöjd med min nya frisyr ! haha!
lite pirrig.. men vafan ! man ska våga göra saker :D
hoppas det går bara för har ju värsta ärret i huvudet efter jag opererade mig där..
Iaf idag i skolan va det helt okej, vi hade typ tävlingar, gick inte så bra för våran klass men det va kul! sen skulle vi baka tårta.. Thea och jag fick äran att fixa den (tårtmästare) haha blev en jävligt ful smiley..
vi vann inte tyvärr! sen skyller alla på oss.. iaf killarna! typsikt killar ;)
cykla hem superfort för orkade inte cykla haha?? weird
Lyssnar på underbara Nomy just nu.. som somsagt precis släppt ett nytt album, tycker faktiskt ni ska lyssna på det grymma låtar !
Speciellt   You call at night ♥

Verity, Denial and Remorse = kärlek !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim