Butterfly

heej!
sovit skit dåligt inatt, legat i en 90 säng med amanda OCH doris.. och det är som att sova med 10 personer typ.. inte skönt, doris ville ut klockan 7 -.- fick gå upp och släppa ut henne och sen sova igen -.-
Men men, nu är jag hemma och inte gör så mycke, städa rummet förut, ska duscha och göra ansiktsmask på mig snart!
JAg mår fan grymt bra nu, livet leker! nu har vi två veckors temaveckor=inga läxor eller prov, jag kommer ju få plugga lite men shit tha same ! vill ha min KAMERA!
Igår va ju amanda och jag oh fota på Åby ridklubb, blev 5 bildbomber som jag hoppas ni gillade ?
nu ska jag chilla lite seee yaa!
bilder jag tog igår ! summerfeeeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim