Hästar..

Tjaa!
Idag vare skola.. again, det var helt okej! först Engelska prov som gick BRA! sen musik, spanska sen sluta vi vid ett ! vi fick hål från idrotten! 
Vid halv fyra drog jag ner till skolan igen och hade möte.. det gick bra, ska fortsätta kämpa i skolan !
Snart ska jag plugga på svenska, men orkar inte blogga..
HAHA aa okej här har ni lite snygga bilder på hästar jag ritat, några är från 2:an och 3:an ni ser nog vilka det är,
dom andra ritade jag i sommras, (har ändrat min ""stil"" lite )men aa ni ser ju skillnaden hhahaha!
sommras                       2:an                     sommras                  3:an
3:an                                                             sommras
2:an                                                              sommras
Snygga vaaa ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim