Inget liv? svar... JA

Tjaa!
DÖ TRÖTT idag, typ medvetslös,fryser,trött och medvetslös. jaa typ så.
aa då vet ni hur jag mår just nu :)
IAF idag har jag varit i skoolan, fett chill skoldag vare, först teknik-chill, bild-chill, IUP i 3 timmar- chill ( om man är i korridoren och jobbar jaaaadåååå !!! )
blev av med ett prov idag, biologi, känns grymt skönt, nu äre bara 5 prov kvar sen får jag min KAMERA! c:
Ska fota lite snart så fårt min jävla kamera laddat klart -.- sen ska jag äta ! mumsigt.
Asså jag känner mej lite hyper? hmm jag va trött nyss? aaee aee jag är konstig okej.
Här får ni en video på en kille som jag vill gifta mej med.
♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim