NU SKA DET TRÄNAS!

Fyfan nu ska man bli av med fettet som bara är här på magen, få bättre kondis och snyggisch rumpahh!
ska börja äta nyttigare bara 3 gånger om dagen, om jag ska äta fler endast frukt.
Ut och springa på kvällarna, va ute nu ikväll med familjen, skulle kunnat varit ute i flera timmar så himla härligt väder, 13 grader och klockan va halv åtta! (y)
Känner mig faktiskt rätt lycklig nu, är säkert för jag har massor av vårkänslor i hela kroppen!
DU sabbar ju lite för mig i skolan dock. men får väll klara det så gott jag kan helt enkelt ! *ironiskt smiiiile*
bara några prov kvar att klara sen får jag min kaaaaamera wohoo, kommer ju starta nu blogg då!
förslag på namn något med "photo..../...photo"
ska plugga biologi nu, har 3 läxor till imorgon, härligt härligt, men går man på hulta så är det ju så !
USCH OH FY OH BLÄ!
den där magen ska BORT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim