Photoshop!

Tjaa!
varit liite seg på att blogga.. spec igår men va med Amanda och hade andra planer så orka inte blogga!
Vi satt vid photoshop typ hela tiden, laddat hem det precis ( cs5 ) dock är det bara provtid i 30 dagar, men jag har det på min data oxå men det har typ fuckat upp men ska fixa det sen när jag orkar!
Vi är just nu hos amanda! men vi ska senare till mej! Då kan jag rita med min ritplatta hihi ska göra en heest som kommer upp på bloggen ikväll, ingen aning hur resultatet blir!
Ska försöka blogga mycke idag iaf 3-4 inlägg ska jag få till !
hörs sen XOXO.
En häst jag gjorde igår, använde musen, vet att den saknar man och lugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim