Seg dag,

Tjo!
Idag har jag varit seg och på allmänt dåligt humör. Thea sov ju hos mej, hon stack hem vid ett för jag var tvungen att plugga, plugga i 2 timmar känner mej duktig!
Duschat och lite så, sov i några timmar men är fortfarande trött.
Imorgon äre skola igen, sen äre helg, då kommer släkt och vänner och så ska man fira syster som fyller 18 år, faaaast hon fyller på tisdag nästa vecka ;)
kommer nog fota en del !
Just nu känner jag att jag skulle kunna skrika, dampa aa allt seriöst jag är på så jävla dåligt humör, piss off?
Kanske är för jag inte ätit så mycke idag.. inte ätit kvällsmat hmm kanske ska göra det! men vad äre för idé att äta om man inte är hungrig? ÖÖÖH.
Ska fortsätta cepa, har värsta mojjet över för jag inte kollat på Gossip Girl på typ 2 veckor.. varför har jag inte det?
nae väldigt tråkigt inlägg men ni överlever hoppas jag. Peace out.
en jätte fin bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim