SOMMARKÄNSLA!

hellooo!
HELG HELG HELG.. HEEEEEELG!
fett nice, + inga läxor fram till påsl nu då, nu äre temaveckor i 2 veckor chill !
i min grupp äre Jesper,kristoffer,nahir och fanny, vi ska jobba om en Advokatsbyrå ! kommer nog bli fett nice!
Idag har skolan varit heeelt okej, härligt väder så suttit ute på rasterna och på bilden fota vi som idioter, tog med mig kameran till skolan så kommer en stor JÄVLA bildbomb snart! kanske kommer 2 bildbomber! (y)
Imorgon ska jag fota carro när hon tävlar med Nirvana och sen på kvällen ska jag till Amanda :)
men ska börja redigera lite bilder och sortera nu, koll in bloggen senare pusshej! ♥
ett litet smakprov.. grr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim