Svar från frågestunden !

Anonym
vilken skola går du på? Hultdalskolan i Åby
Favo mat? venne typ kyckling oh pommes kanske hehe
Favo färg? svart :)

Emilia
Säl/val? Säl :)
Vill du ha töj? ja!
Varför vill du ha det ?om du vill det. för jag tycker det är snyggt, dock får jag inte det för mamma och pappa -.-
Vem är sötast calle/deania ? båda är lika söta!
iPhone/htc? jag vene !
Stora/små ? örhängen ? stora örhängen
gillar du mig/Alex bättre? jag gillar er lika mycke :)

Gröt
om du fick välja, skulle du vilja vara kille eller tjej? Tjej, men skulle vilja testa att vara kille för en dag !

Anonym
1. Är du kär? nae
2.Gillar du nån? nae
4.bästa ämne i skolan? bild
5.Bästa vännerna? Thea,Amanda, Anna ♥
6.Vill du åka utomlands?.. Jaa
7. ...isåfall vart? Thailand
8.tårta/glass glass
9.favorit färg`?svart
10.Favorit låt? wake me up when september ends !

Emma
1. Gillar du mej ? hmm jaa !
2. Vad är det absolut bästa med mej ? du är stööörd.
3. Längtar du super mega mycket till Vedis? mer än det!
4. Vilken häst vill du ha ? charabang
5. Panda/älg Panda
6. Lampa/bil bil
7. Mysan/Johannes kan mysan göra porrvideos?
8. Sommar/ Vinter soooommaaarrr
9. Häst/Hund båda
10. Bäver/åsna åsna
11. Snyggaste kändisen? Billie Joe Armstrong♥
12. Vad vill du ha för piercingar? (om du nu vill ha några) Snakebite,Septum,höften,tungan,naveln hhehe..

Anonym
skulle du vilja tattuera dig när du blir äldre? Jaaa!
Isåfall vad? jag vet inte kanske någon text
Varför började blogga? hade kompisar som blogga
Bästa filmerna? Spirit, Flicka,Hitta Nemo aa typ..

Anonym
oskuld? varför undrar ALLA det? och varför anonymt? :)))))))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim