trött trött trööttttttt

tja.
vill inte bloggaaa,buhuu så tråkigt jue! + vet inte vad jag ska skriva, har inget intressant att skriva om liksom?
Iaf i går gjorde jag ingenting, på kvällen åkte min familj till några och va där, idag ska jag bara va hemma och ta det lungt, göra ansiktsmask m.m
I veckan ska jag till vårdcentralen och kolla mina blodvärden, är jättre trött varje dag nu så ska kolla dom.. yeaay !
1 vecka kvar i skolan sen har vi 2 veckor temaveckor,jävlar vad mycke veckor det blev där.. IAF det betyder inga läxor eller PROV.. eller jo. jag ska ju göra det OFC! 5 prov kvar fan fan fan.orkar inte.
nästa helg ska jag fota carro när hon tävlar hoppnig på Åby, kommer nog fota andra ekipage oxå så va beredd på en bilbomb nästa helg (y)
orkar inte blogga mer nu, ska försöka att göra ett inlägg per dag iaf om jag orkar, kanske blir piggare efter jag checkat mina blodvärden och fått medicin, ciiao.
JAG DÖR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim