When it's time.

Hej,
Tänkte skriva av mig lite av alla tankar jag har i mitt huvud just nu..
Tänkt väldigt mycket på vad som hänt mig, (hösten 2009) kommer upp saker i min omgivning som påminner mig om allt, det jobbigaste är nog min syn..
Har ju förlorat synen på vänster synfält, man kan säga att jag är halvt blind på vänster öga.
Det betyder att jag aldirg kommer att få ta körkort, vilket är väldigt jobbigt..men många kompisar har erbjudit sig att skjutsa mig hihi ♥
Idag hade vi vårdinformation på skolan, det va några vuxna som prata om att dom jobba med sjuka eller handikappade, det tog mig rätt hårt.. för vissa saker dom sa har ju hänt mig.
Jag hörde några efter som sa "gud vad tråkigt det va!" man tänker inte på de personer som har/haft det här?
Jag var somsagt på sjukhuset i 2 månader kanske.. missa en hel termin i 6:an, opererade hjärnan,fick en ofarlig blodpropp i hjärnan, förlora lite av min syn, blev sövd 5 gånger på 2 månader.
Det enda jag "lider" av nu är migrän.. vi tror jag skulle fått det även fast jag inte va sjuk men kanske inte lika stark migrän som jag haft!
Nu äter jag medicin 2 gånger om dan och gjort det i ett år, det är för att förhindra att migränen blir så "farlig".
Om inte det här hänt mig skulle jag mått mycke bättre, det här har påverkat mig väldigt mycket, allra mest i skolan.. missat mycket mest i sjuan då jag mådde som dåligast rent psykiskt!
Men nu är det mycket bättre, kämpar på.

Kommentarer
Postat av: Amiciz♥

Gumman, du är så stark! ♥ Det är bara att kämpa vidare det här klarar du! Du kommer få det toppen även att du inte kommer få körkort osv. Men jag lovar att jag kommer vara proo på att köra bil och så ska jag se till att jag har en ledig plats i bilen till mitt lilla mähä! (i värsta fall finns det ju bagage)! Puss påre! / ditt kioskmongo! ;)

2012-03-27 @ 17:48:13
URL: http://amiciz.blogg.se/
Postat av: Lina

Hoppas du har haft en bra dag^^

2012-03-27 @ 18:00:26
URL: http://iinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim