Your words is like a poison !

Halloooo
Idag har det varit jävligt segt, frysit på skolan men som tur va fanns det filtar (y)
lektionerna sög.
Fick migrän när jag gick HEM från skolan så fick lite panik.. när jag kom hem va jag jätte yr oh kände typ att jag va helt borta, men nu mår jag bra igen :)
Har precis ätit och ska kolla på Big Brother nu, massa pussar till Rodney asså !
den här veckan är INTE MIN VÄN! kolla här !

Imorgon - so-prov
Torsdag - skriva uppsats, so-läxa, Spanska-läxa............. kuk.
Fredag - bildläxa,biologi"prov"

JAG ORKAR INTE!!!!!!!!!!!!!!!


mums!

Kommentarer
Postat av: Emma

Glöm inte författarporträttet ska vara klart till fredag oxå... :P

Men sen äre Tema framtid ju o påsklov!:D

2012-03-20 @ 17:11:43
URL: http://JagSomKallasEmma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim