2012-05-14

HELLO!
Idag äre måndag, skolan va helt okej faktiskt.. efter skolan fick jaag skjuts hem för jag visste inte var min cykel va, syrran hade slarvat bort den lite sådär smexigt, men nu vet vi så imorgon blire att cykla igen.. OCH RIDA!!
yeeah, ingen aning vad vi ska göra eller vilken häst jag ska ha men vi får se bloggar imorgon kväll om det, ska oxå sova med carro vilket kommer bli väldigt mysigt!♥
Nedanför det här inlägget är det ju 2 nya bildbomber från igår då jag fota på NORF, så alla bilder är uppe nu !
ska börja fixa lite till imorgon ohså hörs senare med ännu en till bildbomb uuuh.. inte hopptävling iaf !
failbild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim