DÅLIGT BLOGGANDE!

shit här har man varit dålig på att blogga.. men har inte haft lusten !
Iaf ska berätta lite kort vd jag gjort dom här 2 dagarna, i tisdags vare skola som vanligt efter skolan åkte ja,greta och carro till stallet direkt oh red, fick rida Nirvana ! gick väl okej, vi hde markarbete ! måste verkligen rida den där damen snat igen, vilka steg hon har !
efter stallet åkte jag hem, vid nio ungefär kom carro så baka vi chokladbollar sen sov vi haha!
på onsdagen vare skola igen, gick grymt seeegt, men sista dagen innan "lov" på kvällen åkte vi till min morbror och fira honom på 40års dagen !
Idag vet jag inte vad jag ska göra, är lite hostig.. fan oxå min syster har varit sjuk i en vecka pga av det, hoppas inte jag blir det !!!
ska fråga mami om vi kan åka till stan elr nått och köpa nya kläder till mig mihi..
men ska duscha nu trorja.. om jag orkar! ciiaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim