I don't know

Hola !
haha fyfan vad du är ful och dålig ! nae va bara tvungen oh skriva det.
Nu sitter jag hemma, i mitt hus, i mitt rum, på en stol, naae mer en pall.. oh lyssnar på NOMY! ♥
Idag vare skuula, helt ok vare förutom att jag va grymt depp efter lunch.. vet verkligen inte varför?
iaf mamma hämta mig när vi sluta sen åkte vi oh hämta doris vid veterinären för hon har typ dagit bort ögonfransar som växer inåt i ögat, not gooood !! hon mådde bra men va typ svin trött hahaha gull ♥
fånga upp carro på hemvägen, sum sum då♥ senare ikväll kommer carro så ska vi va, får se vad vi hittar på ! men aa ska chillaa lite nu har typ inga läxor känns AWESOME!
OREDIGERAD bild på nirven från igår !

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kan inte du lägga upp fler bilder på hoppträningen?? :)

2012-05-09 @ 21:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim