New In !

Hääääj!
är ännu bättre idag, men stanna hemma idag oxå, säkrast så ! fick med mamma till maxi en liten sväng och fick med mig en bikini (dock underdelen för stor, ser ni på bilden) haha! ett par solglasögon och summer glow ♥
dock räe kris emd sommarkläder just nu.. så när jag får min LILLA mnadspeng nästa vecka ska jag åka och shoppa lite.. typ shorts oh linnen ! sen vill jag fan ta en stor jävla shoppingrunda md mamsen någon dag innan italien !
Imorgon äre skola.. usch usch.. men ska ju bli nice väder dock äre lång dag vilket betyder att man kommer få sitta inlåst i klassrummet enda till halv fyra istället för att ligga hemma oh sola :(
på torsdag äre studiedag vilket inte är helt fel ! fredag "prov" USCH måste klara det för att bli godkänd i biologi haha! töntar.
nu ska jag lyssna på lite sommarmusik och försöka få något  i magen bara ätit en banan oh lite vindruvor idag.. min mage är arg på mig mihi..
bikini - Cubus
solglasögonen - 99 kr JC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim