One last song

Hejsan!
Idag äe det Mååååndag! skolan va helt OK ! efter skolan cykla jag hem med carro, plugga liite ska börja plugga snart igen, ska bara blogga klart och kolla klart på bb !
JAG ÄR GRYMT TAGGAD! för imorgon ska jag RIDA!! WOHO!!! på åby, asså yes fyfan inte ridit på hundra år typ, och i höst ska jag börja rida igen knns grymt bra att äntligen tagit tag i det !
så ska ner och kolla om jag har några passande ridkläder kvar, haha..
men bloggar mer sen och idag looovar jag att FAILbilderna kommer upp! hihi
XOXO ♥
mee today !

Kommentarer
Postat av: Greta

Asså, Sofie dina ögoon! <3

2012-05-07 @ 18:28:55
URL: http://gretaajonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim