Panik.

ooh har lite panik.. har typ massa bilder på datan jag måste redigera.. + musikprov på tisdag oh asså fan jag hatar det här !  just nu mår jag inte så bra faktiskt.. irriterad på typ allt oh alla ohså !
ohsen är jag lite sårad oxå men orkar inte ta upp det här inte värsta stora saken men känns inte så lyckat för mig ?
iaf idag har jag varit lite på horseshow ohsen solat oh duschat, nu kollar jag på bb.
Imorgon ska vi ha friluftsdag oh ska paddla kanot med Thea.. vi kommer ramla i 110 % säker !
Efter skolan ska mamma oh jag till Hööks AWESOME! ska köpa väst,ridbyxor,shaps oh lite mer ! hihi yeay..
men ska fortsätta deppa lite oh kolla på bb see yaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim