Rubrik

Häääj!
Igår blev det inget bloggande för va i stallet oh när jag kom hem duscha jag ohsen sov !
iaf.. igår vare skola helt okej skoldag ! hade musikprov som gick bra ! efter skopan cykla vi somsagt ner till stallet oh red, fick ha Moa, vi red ut och det gick goodisch !
ska rida på söndag oxå i carros grupp, läängtar !
idag vare skola igen.. helt okej det oxå ! fick hål från sista timmen så kluddra lite på tavlan.. william repliker ofc !
cykla hem, fick svin ont i huvet och har det fortfarande.. så ska lägga mig i sängen oh vila lite nu hade jag tänkt :)
jätte stressad över en sak.. men fan vet redan att jag lyckats men ÄNDÅ. kommer bli mördad.
men ska vila nu mitt huvud tar död på mig ! CIAO!
me today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim