Soooft

Hello
Hemma från skolan idag för är frotfarande sjuk, men är mycke bättre så tror det blir skola imorgon.. men vi ska typ cykla till braviken!? oh vafan jag har varit sjuk? kmr ju dö. hoppas mamma kan skjutsa mig..
iaf idag vakna jag typ tio så himla skönt elr aa vakna först halv fem, sen halv sju,sen nio sen tio hahah ! åt lite frukost oh gick ut oh sola.. dock inte så länge för kom massa jävla moln? blää.. MÅSTE BLI BRUN! men känner mig rätt lugn ska till italien i två veckor 18 juni så hinner bli brun där oxå haha ! men måste bli brun till skolavslutingen !
ae orkar inte.. och solarium är bara äckligt !
ingen aning vad jag ska göra idag annars vill jätte gärna åka till stan oh köpa bikini,solglasögon,shorts,linnen osv! men kommer inte få det ! *sadface*
nu ska jag hitta på något kul, vad de nu kan va?
CIAO!
me today *blek oh fin*, haha kameran ser gigantisk ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim