Spaghetti CAT CAT CAT CAT CAT CAT CAT

haha Tjena!
GRYMT GLAD! haha meeest för att jag ska rida imorgon, ni kanske inte rycker det är värsta stora grejen men för mig äre det, ni fattar inte hur mycke jag älskar att rida, ridit i 8 år på ridskola, sluta för 2 år sen! men har fortsatt ridit hos kompisar då jag fått chansen !
tappar grymt mycke kondis på det så aa, men nu ska jag börja igen vilket känns GRYMT BRA somsagt!
Ska rida i samma grupp som Carro och Linn på söndagar, hihi..
det ända som fattas nu är nya ridkläder.. har fan INGET! mina chaps är trasiga, alla mina ridbyxor är för små, har ingen passande väst vilket är VÄLDIGT fail x'd det enda jag har är hjälm och skor typ haha..
men överlever morgondagens lektion tror jag.. !
Får försöka övertala mamma att vi ska åka till Hööks och köpa lite nytt ♥
men nu ska jag plugga.. PLUGGA!!!!!!!!!!!!!
haha bjuder, men saknar så förbannnat mycke !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim