Tired

Hello
Grymt trött just nu, ska bara fixa lite småsaker sen blire sängen för mig !
Idag har det varit en grymt bra dag faktiskt.. fast det varit skola med ett prov och läxförhör!
provet gick bra,läxförhöret mindre bra.. haha!
Efter skolan cykla jag,carro och greta ner till stallet där vi fixa oss sen red vi! jag fick Coolgrim hihi ville ha honom så jag blev lycklig !! han va väldigt tung, och rätt stark ! men tyckte det gick rätt bra ändå men kunde gått bättre !
kommer ju rida 6 gånger till!! varje tisdag nu grymt taggad..
Efter vi ridit fixa vi lite i stallet osv. sen vid halv sex skulle carro rida så hängde med henne ner och fota hennes ridgrupp när dom hoppa !
Nu sitter jag i mitt rum och nästan sover så ska dricka något lite snabbt,ta medicin ohsen sova... men vi hörs imorgon då kanske det kommer upp lite randoom bildbomber från när jag fotat i stallet!
XOXO♥
drivbild va det här ja!

Kommentarer
Postat av: Thea

Min sexiga djungel george fast med duck face:D<33

2012-05-08 @ 21:08:58
URL: http://bbreakeven.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim