Ute hela dagen!

Tjenare!
Igår blev det inget bloggande pga att jag inte va hemma förens 10 typ.. och då va jag suuuper trött!
direkt efter skolan som sluta vid halv tre typ fick jag skjuts av greta upp till mig vi hämta min kamera oh pengar sen ner till konsum där hon handla lite oh jag tog ut mina pengar ! Sen vidare till Stallet..
Där va carro och smörjde vi smörjde ett tag sen kom hanna  så kolla vi på horseshow, senare kom Josefine :)
vid 5 typ cykla vi till hagen oh myste med hästarna, ovanligt? carro oh hanna åkte hem sen men geta jag oh jossan stanna kvar, för dom två skulle jobba på dressyren! haha jag hängde på lite och fick oxå jobba dock vare inte så mycke så aa, nu kommer det bäääästa efter vi gjort klart allt kom ju alla ekipagen oh skulle rida fram på banan..ooh då fick vi sitta på banan sviin nära oh fota så har GRYMMA bilder på dom ! asså vi börja nästan tjuta så fina dom va! vi satt där typ en timma ..bland allt JÄVLA mygg.. vid 10 typ kjutsa gret hem mig, du är bäst ! satt bara i linne oh shorts snacka om att jag frös ! när jag kom hem proppa jag i mig en pizza va svinhungrig hade inte ätit något haha! aja sen gick jag oh la mig typ ! nu ska jag kolla igenom alla 400 bilder :) vid tolv drar jag ner till åby eftersom det är åbydan dock stananr jag inte länge där, för ska till... HORSESHOW haha.. men  puss på er alla mina godingar hopps ni orkat läsa ni som har läst..?
Bild från igår.. inte insommad eller något fattar ni vad nära ooooooh.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim