Varmt !

heelvete vad det är varmt ! klockan är över sju och det är 24 grader ute! hur nice?
Va i skolan idag vilket va härligt, kl oh träffa kompisarna igen.. jobbigt oh cykla hem ohså när jag kom hem va jag helt död, satt mig på altanen med musik i öronen oh bara chilla ett tag !
Sen drog jag oh duscha, en kall dusch blev det, grymt skönt! raka benen oh smörjde in dom ! mmmm..
Maten va klar när jag hoppa ur duschen, lax med ris muuums!
nu sitter jag i soffan i bikini och shorts och kollar på BB! asså ooh sommaren är här!!
Imorgon äre studiedag vilket inte känns helt fel, vet itne vad jag ska göra, plugga iaf, på kvällen typ ska carro och jag till hagen och hälsa på hästarna ♥
men ska kolla på BB nu see yaa !
chill in the sun jaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim