Let yourself go

shululu!
inte bloggat jaja, kommer bli såhär framöver haha!
Men har inte gjort så mycket red i söndags gick super hade moa oh vi hoppa på stora ute banan, hon va jätte duktig, måste göras om !
igår fixade Thea,jag oh hanna massor på Harry Potter filmen.. höll på till åtta typ vi blev klara 3 minuter innan lektionen idag haha!
men blev ett super resultat ! riktigt nöjda kommer kanske upp på bloggen ! om ni är schyssta !
Ska fota varje måndag sista lektionen nu oxå, galet kul !
Idag visa vi filmen dåå, kändes braa då! sen hade vi språk va väll okej, sen gick jag hem oh nu sitter jag här?
Carro kommer en så ska vi träna lite, imorgon ska jag baka tårta med Hanna, carro oh Greta hihi CHOKLADTÅRTA! ohsen sälja tandborstar, fixar till en klassresa !
men nu orkar jag inte skriva mera, byeee !♥


liten svampiiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim