Oh love

häj
dåligt bloggande, känns som om jag håller på att ge upp bloggen.. hmm?
men iaf, varit i skolan oh det flyter på bra, lite segt men klarar det som alla andra 8 år !
Igår spela Thea,jag oh Hanna in lite scener till våran film vi ska visa upp på filmen, fyheeelvte vad lika vi blev harry potter oh hermione! galet! men blev ju inte så snygg dock..
Vakna tio idag, åt frukost städa rummet fixa mig ohsen kom hanna, vi fixa oss ohsen kom thea, sedan ut i skogen oh filma igen! nu är vi klara med alla filmer tror vi ! bara klippa ihop oh ljudeffekter kvar! 
kommer bli grymt i thiiink!
Vid sex halv sju kommer AMANDA saknar den lilla tönten! får se vad vi gör myser en hel del i think!
Vi kommer få gå upp tidogt imorgon för vi ska hänga med Emilia oh fota henne när hon tävlar med sin häst Calle! Vet att det kommer gå toppen!
Sen ska jag rida vid sex, vill ha SAPHIRE men har moa. bläääää!
men nu ska jag kolla på film bye bye!


bjuder som fan på den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim