Rattle

ooupsiii suger på att blogga men tappar lusten såhääääär mycke.
idag är jag på piss humör vet inte varför. känns som om det kommer bli en piss helg.
vakna år frukost ssen börja jag städa mitt rum som verkligen behövdes !
blev döö varm så tog en iskall dusch som va så galet skönt !
skulle verkligen behöva nya möbler i mitt rum.. iaf eller lit tavlor, kuddar,hylla ohså ser så himla tomt ut ! aa nu har ja en fet säng i rummet som bara står där.. 
Men aa får se vad jag hittar på ska kolla om någon vill komma hit ? aja la in lite bilder från mobilen.. hade en del hehe!



lite hämnd sådär Anna ♥ puss

vill tillbaka till den där dagen ♥



Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Jo Jag var ganska fin på sista bilden där ! HAHAHA :*) ♥ Love U

2012-09-08 @ 17:37:03
URL: http://myochamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim