sick.

Hej
Va sjuk igår- feber,ont i halsen oh förkyld, idag är det lite bättre men fortfarane jätte förkyld oh nu börjar jag känna mig febrig igen !blääää!!
Men va iaf i skolan idag eftersom det va klassfoto oh lite viktiga saker! Red oxå efter skolan va lite ansträngade men dödligt kul! hade BÄSTASTE Saphire oh vi hoppade, dock inomhus vilket sabbade det hela lite men det gick ändå helt okej men det blir lite litet när man har en sån stor häst hehe!
Just nu är jag superhungrig oh jätte snorig så ska snyta mig. om ni ville veta liksom?
Får se om jag går till skolan imorgon.. man får ju hoppas vill inte missa en massor nuu!!
Amanda ska skicka bilder till mig från när jag red i söndags oxå. det segot ! 
så blir väll något mer inlägg senare !
Men nu ska jag chilla lite ciao!


UNDERBARA KLASS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim