This is love

Helluu
Idag vare skuula, seegaste dageen ever säger jag bara, helvete, matte kan gå ta sig vart fan den vill. DÖ!
skola till halv fyra borde inte vara tillåtet.. tortyr på hög nivå. så nu vet ni vad jag tycker om det !
iaf hade segaste lektionerna, efter skolan gick jag till konsum där Hanna,greta oh carro va, sen åkte vi moppe hem till greta, hanna släppte av mig där, tack hannii!
Greta jag oh carro bakade fetaste chokladtårtan ! galet snygg blev den, kolla min instagram *sofieliind* så ser ni den!
vi blev mätte på all smet så vi orka inte provsmaka den haha!
Sen gick carro oh jag hem, duscha direkt, städa rummet oh nu sitter jag häääär !
ska ner oh äta lite sen, får se vad det blir..
Ska fixa en önskelista till sen oxå, fyller ju år om mindre än en månad, hihi!
Men ska  fixa lite saker nu.
XOXO
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim